مهاجرت

اطلاعاتی در موردمهاجرت به کشور های مهاجر پذیر

مهاجرت

اطلاعاتی در موردمهاجرت به کشور های مهاجر پذیر

  • ۰
  • ۰

مهاجرت

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیاReviewed by رایانonJul 24Rating: 5.0مهاجرت به استرالیاشرایط مهاجرت به استرالیا 2018 در کوتاه ترین زمان

 مهاجرت به استرالیا

استرالیا به دلیل داشتن شرایط مطلوب اشتغال بسیار مورد توجه مهاجران می باشد به همین دلیل یکی از کشورهای مهاجرپذیر دنیا می باشد.برای مهاجرت به استرالیا دولت این کشور راههای زیادی را پیش روی مهاجران قرار داده است که از این بین کسانی که پاسپورت ایرانی دارند می توانند به ۶۹ روش به این کشور وارد شوند و البته از میان این روشها ۱۵ روش برای گرفتن اقامت دائم استرالیا می باشد.
برای مهاجرت به استرالیا و دریافت ویزا استرالیا باید اطلاعات در مورد بازدید، کار و تحصیل در استرالیا، ادامه زندگی در استرالیا و شهروندی استرالیا را پیدا کنید. هر دلیلی که برای ورود به استرالیا دارید، شما به ویزای معتبر استرالیا نیاز دارید.

جغرافیای استرالیا

کشور پهناور استرالیا در نیمکره جنوبی قراردارد که از غرب اقیانوس هند ، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی ، از شرق اقیانوس آرام، و از شمال چندین دریا و خلیج دربر گرفته‌است.
استرالیا با وجو وسعتی که دارد تنها حدود ۲۱ میلیون جمعیت در خود جای داده است و امکانات و خدمات رفاهی قابل توجهی برای ساکنان خود به ارمغان آورده .از نظر کیفیت زندگی مردمان استرالیا به عنوان بهترین در دنیا هستند. استرالیا دارای آب و هوای مناسب و حاصلخیز بوده و نقش بسزایی در تغذیه دنیا دارد.استرالیا دارای قدیمیترین تمدن در زمینه سنتهای هنری و موسیقی میباشد. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است برای اولین بار جوانی اسکاتلندی به نام جان مکدوال در سال ۱۸۶۱ در ۸ ماه موفق به سفر به تمام نقاط استرالیا شد.
یکی از پربازدیدترین و قدیمیترین شهرهای استرالیا سیدنی می باشد که ترکیب بسیار زیبایی از خشکی و دریا را به نمایش می گذارد.استرالیا دارای جاذبه های گوناگونی نظیر آکواریوم ملبورن, برج سیدنی, صخره های مرجانی , شنا با لاکپشت ها و … میباشد.

اقتصاد استرالیا

استرالیا کشوری غنی و ثروتمند است و اقتصاد آن بر پایه کشاورزی و بازرگانی می باشد از جمله محصولات اصلی استرالیا می توان به گوشت , غلات , نیشکر و پنبه اشاره کرد.استرالیا دارای تولید ناخالص بالا است نرخ فرق در این کشور بسیار پایین می باشد , مردم این کشور بر اساس آمار بعد از سوئیس دومین مردم ثروتمند دنیا می باشند.استرالیا دوازدهمین قدرت اقتصادی جهان است که تولید ناخالص ملی آن با مبلغی برابر ۶۶۹۸۴ دلار در رده پنجم جهان قرار دارد..علاوه بر اینها استرالیا کشوری پهناور و دارای منابع زیرزمینی زیادی می باشد که با بهره گیری ازآنها توانسته اند جایگاه اقتصادی مناسبی در دنیا بدست آورند.در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ که دنیا دچار رکود اقتصادی شد این کشور تنها کشوری بود که از نظر اقتصادی دچار رکود نشد هرچند که شریکان تجاری آن همگی دچار افت اقتصاد شدند.نرخ تورم در ده سال اخیر در حالت نرمال ۲ تا ۳ درصد و نرخ بهره ۵ تا ۶ درصد بوده است.استرالیا محصولات کشاورزی و معدنی بسیاری را به دنیا صادر می کند. بزرگترین بازار های صادراتی استرالیا، کشورهای ژاپن، چین، ایالات متحده، کره جنوبی و نیوزلند می باشند.
https://mohajeranweb.com

  • ۹۷/۰۵/۱۵
  • freshteh valipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی