مهاجرت

اطلاعاتی در موردمهاجرت به کشور های مهاجر پذیر

مهاجرت

اطلاعاتی در موردمهاجرت به کشور های مهاجر پذیر

۱۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کانادا :

قبل از هر چیز چرایی و مزایای تحصیل در مدارس کانادا برای دانش آموزان و دانشجویان ایرانی:

  1. فرهنگ بین المللی دانشجوی بین المللی قادر به برقراری ارتباط و همکاری با ۳۰۰ ملیت از سراسر جهان در کانادا خواهد بود
  2. قیمت مقرون به صرفه . آموزش و زندگی کانادا در مقایسه با سایر کشورهای انگلیسی زبان مقرون به صرفه است. همچنین، دانشجویان قادر خواهند بود در دوران تحصیلات خود در کانادا قانونی کار کنند.
  3. طبیعت زیبا . کانادا پر از مکان های زیبا و گشت و گذار است که همه باید به آن سفر کنند.
  4. مردم مهرباناکثر کانادایی ها آماده کمک به تازه واردین و پاسخ به هر گونه سوالی که می تواند پس از آمدن به کانادا رخ دهد.
  5.  کشور امن . این کشور بسیار امن برای انواع دانشجویان بین المللی است: بچه ها، بزرگسالان، دانش آموزان بالغ.
    https://mohajeranweb.com

مهاجرت به کانادا

  • freshteh valipour
  • ۰
  • ۰

هزینه زندگی در تورنتو کانادا :

شهر تورنتو یکی از گران ترین مکان ها برای زندگی در کانادا است. با این حال، مهاجرانی که از ایالات متحده آمریکا به تورنتو یا اروپا سفر می کنند هزینه زندگی ومهاجرت به کانادا را به مراتب ارزان تر میبینند. علاوه بر این، گزارش کیفیت زندگی Mercer در سال ۲۰۱۸ برای شهرهای جهان، تورنتو را در رتبه ۱۶ بعد از ونکوور قرار داد که جایگاه خوبی میباشد . بیشترین هزینه زندگی در تورنتو کانادا برای مهاجران، احتمالا هزینه مسکن خواهد بود. تورنتو یکی از شهرهای توریستی کشور کانادا است که با تصاویر زیبا و چشم انداز بی نظیرش، جذابیت ویژه ای بین تمام شهرهای کانادا دارد. هزینه های سفر به تورنتو تقریبا بیشتر از هزینه های سفر به سایر شهرهای کانادا است اما به نسبت کشورهای هم رده، مقرون به صرفه است. برخی از فعالیت های تفریحی در تورنتو رایگان ارائه می شود به همین دلیل تورنتو یکی از مقاصد گردشگری به صرفه است.

هزینه ماهانه خانواده چهار نفره :  (۴،۱۶۰٫۱۶ $) بدون اجاره

هزینه های ماهانه یک فرد :  (۱،۱۴۶٫۱۳ $) بدون اجاره

هزینه زندگی شاخص در تورنتو  کانادا ۱۰۲٫۰۹٪ بیشتر از تهران است . هزینه زندگی در تورنتو دارای رتبه ۱۵۸ از ۵۴۰ در شهرهای  جهان است .تورنتو شهری با رطوبت بسیار بالا میباشد . تابستان‌های شرجی و نمک‌های ضد یخی که در زمستان‌ها در خیابان‌ها استفاده میشود ، عمر مفید اتومبیل را کاهش میدهد یعنی شاید چیزی حدود ۱۰ سال باشد. یعنی یک اتومبیل ده ساله به بالا به احتمال بسیار زیاد دارای پوسیدگی‌های شدید در بدنه، شاسی، کف و موتور خواهد بود. خرید ماشین با عمر ۴-۳ راه حل بسیار مناسب تری میباشد.

هزینه زندگی در تورنتو کانادا

هزینه زندگی در تورنتو کانادا

مهاجرت به کانادا و هزینه خورد و خوراک در تورنتو کانادا :

هزینه خورد و خوراک در کانادا بخش کوچکی از هزینه ماهانه را تشکیل می‌دهد و چنانچه خرید مایحتاج خود را با حراجی‌های هفتگی تنظیم کنید، رقم قابل ملاحظه ای در ماه صرفه جویی خواهید کرد. برای هزینه خورد و خوراک خانگی (شامل رستوران نمی‌شود) در ماه برای یک خانوار ۴ نفره رقم ۵۰۰ دلار شاید رقم معقولی باشد. Hot House Restaurant & Bar یکی از شلوغ ترین رستوران ها در تورنتو است. دلیل؟ غذای عالی

Hot House در منطقه تاریخی سنت لارنس واقع شده است و نقطه عطفی در تورنتو است .با غذای خوشمزه عالی و طعم دهنده و بوفه برای تمام سلیقه ها، جای تعجب نیست که این محل همیشه در روزهای یکشنبه بسیار شلوغ می شود.

محله چینی ها در تورنتو یکی از محله های شلوغ و پر رفت و آمد است که همچنان حالت بومی خود را حفظ کرده است. در این محله میتوانید میوه های آسیایی را پیدا کنید و از غذاهای ارزان چینی لذت ببرید.

بعضی روزها در تورنتو تورهای رایگان تشکیل می شود که می توانید با راهنمای گروه برای آشنایی بیشتر با شهر همراه شوید.

هزینه زندگی در تورنتو کانادا

هزینه زندگی در تورنتو کانادا

هزینه های زندگی درکانادا و یا در هر کجای دنیا ، بسته به نحوه و سبک و سیاق هر شخص میتواند کم و یا زیاد شود.

حمل و نقل در تورنتو با توجه به محل زندگی هر شخص متفاوت است. مثلا مناطقی در کانادا وجود دارد که فرد قادر است با دوچرخه و یا پیاده روی به راحتی به مقصد برسد و یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند که یقینا موجب کم شدن هزینه های حمل و نقل میشود.

 

چگونه اقامت کانادا را بگیریم؟

بیش از ۶۰ روش برای اخذ اقامت کانادا وجود دارد اما موفقیت در اخذ اقامت، منوط به آگاهی کامل درباره شرایط و قوانین اخذ اقامت است. برای این کار باید با کسانی که آگاهی بیشتری دارند، مشورت کنید چرا که هر پرونده شرایط خاص خود را دارد و با دیگری متفاوت است. از طرفی قوانین اخذ اقامت در هر ماه دستخوش تغییراتی می شود که باید از آن کاملا مطلع بود. روش های مهاجرت به کانادا به طور معمول، از طریق اخذ پیشنهاد کار، کارآفرینی، سرمایه گذاری، خود اشتغالی فدرال، استفاده از تخصص، از طریق دعوت اقوام نزدیک صورت می پذیرد.موسسه مهاجرتی ویستا با تجربیات ارزنده و مشاوران حرفه ایی در این امر میتوانند کمک شایانی به شما هموطنان عزیز بکنند .

منتظر تماس و دیدار شما هستیم .
mohajeranweb.com

  • freshteh valipour
  • ۰
  • ۰

EOI سیستم جدید امتیازبندی کبک


روز گذشته استان کبک جزییات جدیدی در مورد رتبه بندی کارگران ماهر در سیستم Expression of Interest  را منتشر کرد. Expression of Interest کبک در رتبه بندی، سابقه کار در ایالات متحده آمریکا را هم در نظر می گیرد و با این شرایط کبک تنها سیستم  گزینشی در کانادا را راه اندازی کرده که در حال حاضر به سابقه کار در ایالات متحده امتیاز می دهد. کاندیدهای برنامه ی کارگر ماهر کبک (QSWP) که به بانک Expression of Interest جدید پروفایل ارائه کنند در دو دسته قرار می گیرند – یک گروه کاندیدهایی هستند که پیشنهاد کاری معتبر دارند یا در حال حاضر در کبک زندگی می کنند و واجد شرایط معینی هستند و گروه دیگر کاندیدهایی هستند که خارج از استان کبک زندگی می کنند.

طبق مقررات جدیدی که اول آگوست سال ۲۰۱۸ منتشر شد اولین گروه کاندیدهایی هستند که :

  • در استان کبک جاب آفر معتبر داشته باشند؛ یا
  • ساکن استان کبک هستند و هدف اصلی شان کار کردن در کبک است و
  • ویزای کار دارند و مدرک معتبری از یک موسسه ی آموزشی استان کبک دارند؛ یا
  • ویزای کاری دارند که برای ۱۲ ماه آتی یا بیشتر اعتبار داشته باشد، و دارای شش ماه سابقه کار بوده و در حال حاضر به طور تمام وقت مشغول به کار باشند

این گروه اول، بر اساس امتیازاتی که در معیارهای زیر کسب می کنند رتبه بندی می شوند:

  1. سن
  2. مدرک کسب شده در کبک
  3. سابقه کار در کانادا یا آمریکا
  4. سواد زبان فرانسوی
  5. سواد زبان های دیگر
  6. تحصیلات
  7. سواد زبان فرانسوی و تحصیلات همسر

کاندیدهای این گروه برای ترکیبی از قابلیت انتقال مهارت ها که در زیر مشخص شده نیز امتیازات کسب می کنند:

  1. تحصیلات همراه با سواد زبان فرانسوی (خواه سواد فرانسوی خودشان یا همسرشان، امتیاز هر که بالاتر بود)
  2. تحصیلات همراه با سابقه کار در کانادا یا آمریکا و سواد زبان فرانسوی
  3. سابقه کار خارج از کانادا و آمریکا همراه با سواد زبان فرانسوی
  4. ستبقه کار خارج از کانادا همراه با سابقه کار در کانادا و امریکا و سواد زبان فرانسوی

رتبه بندی متقاضیان مهاجرت به کبک که خارج از کانادا هستند

  1. سن
  2. مدرک کسب شده در کبک
  3. سابقه کار در کانادا یا امریکا
  4. شغل و حرفه ای که در کبک مورد نیاز اعلام شده
  5. سواد زبان فرانسوی
  6. سواد زبان های دیگر
  7. تحصیلات
  8. سواد زبان فرانسوی همسر

کاندیدهای این گروه نیز برای ترکیبی از قابلیت انتقال مهارت ها امتیاز کسب می کنند. استان کبک جزییات ساختار امتیازهای معیارها و  ترکیب مهارت های گوناگون را هنوز اعلام نکرده است. طبق این مقررات، وزارت مهاجرت کبک می تواند برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را دارند و یا بر اساس معیارهای گزینشی یا شرایطی که دارای اولویت شناخته می شود، دعوتنامه ها را برای تقاضا جهت دریافت گواهی انتخاب صادر کند. بازنگری هایی که در قانون مهاجرت کبک اعمال شده به ما می گوید که دعوتنامه ها ممکن است بر اساس معیارهای مرتبط با توانایی فرد خارجی در اسکان و اقامت موفقیت آمیز در کبک، نظیر شغل و حرفه، صادر شوند. سایر معیارها ممکن است شامل منطقه یا مقصد خاصی از کبک، سکونت در کشور یا منطقه ای خاص که به بحران دچار شده و نیازمند کمک های بشردوستانه است و یا وجود اجتماعی از خارجی ها در کبک باشند.

کاندیدهایی که از آنها دعوت به تقاضا جهت CSQ می شود و یک تقاضا ارائه می کنند می بایست بر اساس شبکه ی امتیازدهی QSWP دارای امتیاز کافی باشند. گفتنی است بین این سیستم و سیستم اکسپرس انتری شباهت ها و البته تفاوت هایی وجود دارد.  اکسپرس اینتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کار کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. اکسپرس انتری هر دو هفته یکبار به طور مرتب دعوتنامه صادر می کند و سال گذشته ۸۶۰۰۰ کاندید برای اقامت دائم کاندید تقاضا دادند.  مانند برنامه ی مهاجرت کبک، هر سه کلاس اکسپرس انتری کاندیدها را بر اساس عوامل سرمایه ی انسانی و قابلیت انتقال مهارت ها رتبه بندی می شوند. جاب آفر از شرکتی کانادایی، کاندید استانی بودن، داشتن خواهر یا برادر در کانادا، تحصیل در کانادا یا داشتن سواد زبان فرانسوی هر کدام امتیازهای اضافی محسوب می شود.

امتیازات اضافی برای کاندید استانی بودن، از ۱۵ تا ۶۰۰ متغیر است و روند اخذ اقامت دائم را تسریع می کند. در حال حاضر جزییاتی که استان کبک ارائه کرده در بردارنده ی عوامل اضافی نیست. هرچند، با توجه به تقسیم کاندیدها به دو دسته بر اساس داشتن جاب آفر، تحصیل یا کار در کبک هم می توان گفت این عوامل می توانند روند اخذ اقامت دائم را در این برنامه تسریع کنند. تقسیم کاندیدهای برنامه ی کارگر ماهر کبک به دو دسته می تواند منجر به چیزی شبیه دراوهای مختص برنامه ی اکسپرس انتری شود که محدود به یک گروه از کاندیدها است؛ دو دسته ی اکسپرس عبارت اند از دسته ی مشاغل دارای مهارت فدرال یا کاندیدهای استانی.

بر اساس آنچه تا کنون راجع به سیستم EOI کبک می دانیم یک تفاوت اصلی بین این سیستم و سیستم اکسپرس انتری فدرال وجود دارد و آن شفافیت است. دعوتنامه های اکسپرس انتری بر اساس امتیاز کاندید صادر می شوند در حالیکه نحوه ی صدور دعوتنامه در سیستم EOI کبک را نمی توان به روشنی تشخیص داد.
mohajeranweb.com

  • freshteh valipour
  • ۰
  • ۰

۵ دانشگاه برتر کانادا

۱. دانشگاه تورنتو

در ابتدا توسط کلیسای انگلستان کنترل شده است، اولین دانشگاهی که در مستعمره “بالا کانادا” تاسیس شده است، به عنوان یک سیستم دانشگاهی، بسیار شبیه به دانشگاه معتبر انگلستان است. ۱۲ کالج همه تاریخی هستند و ویژگی های مختلف دارند.این دانشگاه , دانشگاه برتر کانادا می باشد.

دانشگاه تورنتو (UofT)   پیشگام بسیاری از دستاوردها به نام خود می باشد، از جمله اولین چاپخانه دانشگاهی چاپ و نشر، اولین دانشکده علوم جنگل در کشور، و تبدیل شدن به اولین دانشگاه در کانادا برای رسیدن به بیش از C $ 1 میلیارد دلار در وقف.

جنبش های فعال دانشگاهی، از جمله دانشکده منتخب ادبیات و نظریه ارتباطات تورنتو، نظریه تکمیل NP در علوم رایانه و تحقیق در زمینه درمان سلول های بنیادی آغاز شده است.

محوطه دانشگاه مرکز UofT شامل چندین ساختمان تاریخی و حیاط است که به بازدیدکنندگان اروپایی را با دیدن معماری  آمریکای شمالی  تحت تاثیر قرار می دهد.

بیش از ۷۰۰ مدرک کارشناسی و ۲۰۰ مدرک فوق لیسانس ارائه شده است و دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های دنیا در زمینه پزشکی است.

این دانشگاه دانشجویان منحصر به فرد زیادی دارند – بیش از ۶۸،۰۰۰ دانش آموز تمام وقت، که حدود ۱۶ درصد آنها بین المللی هستند.

فارغ التحصیلان برجسته شامل پنج نخست وزیر کانادا و نویسندگان مایکل اونداکت و مارگارت اتوود هستند. در مجموع ۱۰ برنده جایزه نوبل به نوعی با UofT مرتبط هستند.

۲. دانشگاه برتر کانادا بریتیش کلمبیا

قدیمی ترین دانشگاه در استان، دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) و یکی از رقابتی ترین دانشگاهها در کانادا است.

دو دانشگاه وجود دارد، یکی در ونکوور و یکی در Kelowna. محوطه اصلی در ونکوور نزدیک ساحل است و دارای منظره ای از کوه های ساحلی شمالی است. تعدادی از باغهای گیاه شناسی و یادبود در محوطه دانشگاه و همچنین یک مرکز هنری مشهور وجود دارد.

(UBC) به تعدادی از دانشجویان بورسیه می دهد از جمله دانشجویان کشورهای جنگ زده .هفت جایزه نوبل و همچنین ۶۹ دانشمند رودز و ۶۵ مدال المپیک را از آن خود کرده است

بزرگترین cyclotron در جهان – یک نوع شتاب دهنده ذرات – در UBC در TRIUMF، آزمایشگاه ملی کشور برای فیزیک ذرات و هسته ای قرار گرفته است.

دانش آموزان و محققان در ۱۲ دانشکده در دانشگاه ونکوور و ۷ دانشگاه دیگر در دانشگاه Kelowna سازماندهی شده اند. UBC یک برنامه کارشناسی مشترک ویژه با Science Po – موسسه عالی آموزشی در پاریس ارائه می دهد.

در مجموع، بیش از ۵۰،۰۰۰ دانشجوی تمام وقت در UBC ثبت نام می کنند و یک چهارم از آنها بین المللی هستند.این دانشگاه جزو دانشگاه برتر کانادا می باشد.

سه تن از نخست وزیران کانادا در UBC تحصیل کرده اند، از جمله جاستین Trudeau، نخست وزیر فعلی، که با مدرک لیسانس از مدرک تحصیلی فارغ التحصیل شد.

۳. دانشگاه مک گیل

دانشگاه مک گیل تنها نهاد کانادایی است که در مجمع جهانی رهبران دانشگاهی انجمن جهانی، که رهبران ۲۶ دانشگاه برتر جهان را تشکیل می دهد، نمایندگی می کند.

این دانشگاه در سال ۱۸۲۱ تأسیس شد و محوطه اصلی در پایه Mount Royal در مرکز شهر مونترال تاسیس شده است. بیشتر ساختمان های دانشگاهی در یک پردیس مانند پارک هستند، که در آن بسیاری از دانشجویان سال اول نیز زندگی می کنند.

تمام ساختمان های اصلی با استفاده از سنگ آهک خاکستری محلی ساخته شده و به محوطه پردازی زیبایی شناسی قابل توجهی می رسند.

در سال ۱۸۲۹، مک گیل اولین دانشکده پزشکی کشور را تأسیس کرد و تا به امروز نمره های دانشگاه به ویژه در رتبه بندی جهانی برای افراد بالینی است.

این دانشگاه بیش از ۳۰۰ دانشجوی و به بیش از ۴۰،۰۰۰ دانش آموز از ۱۵۰ کشور مختلف  تحصیلات عالی ارائه می دهد. به این ترتیب  به عنوان یکی از موسسات متنوع بین المللی کانادا معرفی می شود.این دانشگاه جزو دانشگاه برتر کانادا می باشد.

لئونارد کوهن خواننده و ترانه سرا و بازیگر ویلیام شاتنر فارغ التحصیلان مک گیل هستند.

ورود دانش آموزان دارای نمرات متوسط  به این دانشگاه ​​بالاتر از هر دانشگاه دیگری در کشور است.

۴. دانشگاه مکمستر

دانشگاه مکمستر در همیلتون، انتاریو با محوطه اصلی واقع در ۱۲۱ هکتار زمین در نزدیکی باغ گیاه شناسی سلطنتی هامیلتون واقع شده است.

این دانشگاه پس از ویلیام مکمستر، سناتور کانادا و بانکدار برجسته ای که ۹۰۰۰۰۰ دلار به تاسیس موسسه اهدا کرد، نامگذاری شده است.

دانشکده پزشکی مک مستر به خوبی مشهور است،  این دانشگاه تاکید زیادی بر تحقیقاتی دارد که هدف آن برخی از نیازهای فوری در جامعه ، به ویژه در زمینه علوم بهداشتی می باشد . این شامل  تحقیقات از موسسه تحقیقات سلول های بنیادی و سرطان نیز می باشد که سطوح پوست انسان را به سلول های خونی تبدیل می کند که می تواند کمبود اهداکنندگان خون را کاهش دهد  .

دانش آموزان و اعضای هیئت علمی از بیش از ۹۰ کشور دنیا می آیند و دانشگاه دارای ۷۰ قرارداد تبادل بین المللی با دانشگاه های سراسر جهان است.و به همین دلیل ج

۵ . دانشگاه مونترال

تنها دانشگاه فرانکفون در رده پنجم، دانشگاه مونترال دومین دانشگاه بزرگ کشور است که تعداد دانش آموزان آن بیش از ۳۷۰۰۰ دانشجو است.یک چهارم دانش آموزان بین المللی هستند و جز دانشگاه برتر کانادا می باشد

محوطه دانشگاه مونترال در شیب Mount Royal قرار دارد. و در سبک هنری دکو در قرن بیستم ساخته شده است.

هفتاد و چهار درصد از دانشجویان در مقطع کارشناسی ثبت نام کرده اند.

تیم های ورزش های تفریحی دانشگاه بسیار محبوب هستند – تیم ها به عنوان Carabins شناخته شده و در بدمینتون، فوتبال و هاکی کانادا، در میان دیگر ورزش ها رقابت دارند.

بسیاری از رهبران دارای کسب و کار مشهوردر جهان، فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند، از جمله مدیر اجرایی شرکت فناوری متحده. فارغ التحصیلان مشهوری در تاریخچه این دانشگاه برای کمک به پژوهش های علمی، از جمله نوآوری های در انرژی هسته ای، ادراک بصری و رمزنگاری کوانتومی ذکر شده اند.

ده مقام برتر کبک، و بسیاری از مقامات دولتی دیگر که در مونترال تحصیل کرده اند از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.این دانشگاه جزو دانشگاه برتر کانادا می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر برای مهاجرت به کانادا و تحصیل در کانادا با موسسه مهاجرتی ویستا تماس حاصل فرمایید یا در پایین صفحه پیغام بگذارید.
mohajeranweb.com

  • freshteh valipour
  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کانادا استان آلبرتا

مهاجرت به استان آلبرتا :

براساس گزارشی که نشریه “نیویورک تایمز” در ژانویه سال ۲۰۱۴ اعلام کرد، شهر کلگری در ایالت آلبرتا کشور کانادا، در لیست پرطرفدارترین شهرهای دنیا برای جهانگردان و مهاجران، در سال ۲۰۱۴ انتخاب شد.

نشریه “نیویورک تایمز” چندین سال است که در ابتدای هر سال میلادی، با توجه به شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … شهرهای مطرح دنیا، لیستی را تحت عنوان “پرطرفدارترین شهرهای دنیا” منتشر می کند. تجربه نشان می دهد، پیش بینی های این نشریه در ۹۰ درصد مواقع درست از آب درآمده است. در گزارش سال ۲۰۱۴ این نشریه آمده است: “مهاجرت به کانادا استان آلبرتا به واسطه داشتن صنایع نفت و گاز، شهر ثروتمندی در کانادا محسوب شده و این امر منجر به فراهم شدن بستری برای ورود مهاجران (متخصصین و سرمایه گذاران) می شود. همچنین این شهر به علت بهره مندی از آزادی های معنوی و اجتماعی، نسبت به بسیاری از شهرهای ثروتمند دنیا در رده بالاتری قرار می گیرد.” کلگری یکی از مراکز بزرگ صنایع نفت و گاز در جهان بوده و یکی از علل رشد مشاغل در این شهر، پایین بودن مالیات ها و توجه ویژه سرمایه گذاران به این مطلب بوده است.

وزارت مهاجرت به کانادا ، شهروندی و پناهندگی کانادا، سیستم اکسپرس انتری را از سه سال گذشته شروع کرد و اکنون نیز استان آلبرتا قصد دارد که از ژانویه ۲۰۱۸ از طریق این سیستم مهاجر بپذیرد.

 اولین نکته برای مهاجرت به کانادا استان آلبرتا این است که در این استان مالیات استانی وجود ندارد. این موضوع بسیار خوشایندی برای  مهاجرانی است که در مواجهه با سیستم مالیاتی کانادا و مالیات‌هایی مختلفی که باید مدام با پرداخت قبض ها دست و پنجه نرم کنند

نکته قابل توجه  دوم این‌که در این استان بازار مسکن بسیار قوی است اما قیمت‌ها عموما مثل شهر ونکوور  وبعضی شهر های گران قیمت کانادا نیست که قیمت ها  آن‌قدر بالا باشد که خرید خانه را خیلی دشوار و گاه غیر ممکن سازد.

سومین نکته  که از همه مهم‌تر به نظر می رسد این‌ است که در این استان بسیاری از بخش‌های صنعت در جستجوی نیروی کار هستند.

در واقع دولت البرتا بسیار تمایل دارد تا برای تامین کمبود نیروی کار مورد نیاز استان، پذیرای مهاجران بیشتری هم باشد تا به این ترتیب اقتصاد استان بیش از پیش رونق گیرد

با داشتن استانداردهای بالایی که  گزینه های مهاجرت و اشتغال پس از فارغ التحصیلی،مهاجرت به کانادا استان آلبرتا و  تحصیل در این استان یکی از مکان های مطلوب در جهان برای ادامه تحصیلات عالی است. هزینه های تحصیلی رقابتی و هزینه های مقرون به صرفه زندگی، آلبرتا را انتخابی عاقلانه برای تحصیلات تکمیلی می کند.

اگر بعد از اتمام دوره تحصیلات تکمیلی خود در آلبرتا باقی بمانید، فرصت زیادی برای انتخاب کار در کانادا و همچنین آلبرتا دارید. آلبرتا جز ۱۰ استان ثروتمند کانادا است و یکی از قویترین اقتصادهای کشور است. در سال ۲۰۰۷ تولید ناخالص داخلی ۶۱ درصد بالاتر از متوسط ​​ملی بود. این استان همچنین سرمایه گذاری در کسب و کار جدید را تشویق می کند. کیفیت زندگی ساکنان آلبرتا بسیار مناسب می باشد و همچنین هزینه زندگی در این شهر کم است. صنایع برتر در آلبرتا شامل نفت، کشاورزی و تکنولوژی هستند و بخش گردشگری نیز برای اقتصاد استان بسیار مهم است.
mohajeranweb.com

  • freshteh valipour
  • ۰
  • ۰

مهاجرت به دانمارک

جمعیت پنج میلیون نفری

  • جمعیت دانمارک به سختی به بیش از ۵،۴ میلیون نفر می رسد. ۸۵ درصد از این جمعیت در شهرها زندگی می کنند. تقریبا ۱،۶ میلیون نفر در پایتخت آن کپنهاگ و حوزه کپنهاگ بزرگ زندگی می کنند. دومین شهر بزرگ دانمارک آرهوس (Århus) با جمعیتی در حدود۳۰۰۰۰۰ نفر می باشد. زبان رایج در سراسر کشور دانمارکی است. تقریبا ۵ درصد از کل جمعیت دانمارک یعنی حدود ۲۷۰۰۰۰ نفر خارجی هستند – که شامل مردم کشورهای شمال اروپا، اروپای مرکزی، آمریکای شمالی، خاورمیانه و آفریقا و آسیای جنوبی می شوند.کپنهاک پایتخت دانمارک بزرگترین شهر کشور بوده و در شیلند قرار دارد. دانمارک فاقد کوهستان است و ارتفاع بلندترین نقطه آن از سطح دریا به ۱۷۳ متر می رسد. بخش اعظم خاک کشور دانمارک را زمین های کشاورزی تشکیل می دهند.دانمارک دارای یک شبکه گسترده جاده ای و خطوط آهن است. کشتی ها نیز امکان تردد بین بیشتر جزایر را فراهم می آورند. یکسری پل ها، بخش های یولند، فیون و شیلند را به یکدیگر وصل می کند. یک پل دیگر نیز کپنهاگ و شهر مالمو (Malmö) در سوئد را به هم وصل می کند.

    سرزمین دوچرخه سواران

    دانمارک یکی از کشورهایی است که در جهان دارای بیشترین تعداد دوچرخه سوار می باشد. در ساعات شلوغی ترافیک شهر، تعداد زیادی دوچرخه سوار- والدینی که فرزندان خود را حمل می کنند – را در راه منزل یا محل کار، مهدکودک و کودکستان مشاهده خواهید نمود.

 

ورود واقامت در دانمارک(کشور های اسکاندیناوی- بدون نیاز به گذرنامه)

اگر یکی از اتباع نروژ، سوئد، فنلاند یا ایسلند باشید، می توانید آزادانه وارد دانمارک شده و تا هر وقت که تمایل داشته باشید در اینجا اقامت کنید. این امکان به دلیل موافقت نامه خاصی است که بین کشورهای شمال اروپا به امضا رسیده است.

  • موافقتنامه شنگن

    اکثر کشورهای عضو اتحادیه اروپا عضو موافقتنامه شنگن* هستند. شهروندانی که در کشورهای شنگن زندگی می کنند می توانند آزادانه و بدون هیچ گونه کنترل مرزی، آزادانه بین این کشورها سفر نمایند.

  • الحاق خانواده(همسر، شریک زندگی قانونی و فرزندان)
    اگر در دانمارک سکونت ثابت داشته باشید، در صورتی که شرایط خاصی را که در «قانون اتباع خارجی دانمارک» بیان شده برآورده نمایید، می توانید خانواده خود را نیز به خود ملحق کنید. می توانید همسر، شریک قانونی یا فرزندان زیر ۱۵ سال را به خود ملحق نمایید. این را به عنوان پیوستن به خانواده می شناسند و نیازمند برآورده شدن چند شرط می باشد. در موارد خاص و هر جایی که به مصلحت فرزندان دانسته شود، فرزندان بالای ۱۵ سال نیز امکان کسب اجازه ملحق شدن به خانواده خود را پیدا می کنند.

هزینه تحصیلات چقدر است؟

شهرداری هزینه تحصیل دانمارکی شما را پرداخت می نماید. شهرداری شما ممکن است برای شرکت در کلاس تقاضای شهریه نماید. با این حال اگر زبان دانمارکی به عنوان بخشی از برنامه مقدماتی به شما تدریس شود، شهریه شامل شما نخواهد شد. در این مورد شهرداری درخواست شهریه نخواهد نمود.

آموزش زبان دانمارکی و سایر دوره های اجتماعی معمولی شرکت نمایید.تصمیم گیری در مورد این که آیا تحت پوشش «قانون اتباع خارجی دانمارک» قرار بگیرید و در نتیجه واجد شرایط برنامه مقدماتی و قرارداد جذب در جامعه شوید، بر عهده «خدمات اتباع خارجی» می باشد.

قرارداد جذب در جامعه- یک توافقنامه اجباری

قرارداد جذب در جامعه یک توافقنامه اجباری بین شما و شهرداری شما می باشد. به همین دلیل باید همراه با هم آن را تدوین نمایید. این قرارداد حاوی طرحی برای سه سال اول زندگی شما در دانمارک است. به همین دلیل نیز برای شما به عنوان یک شهروند جدید بسیار اهمیت دارد.قرارداد باید محتوی برنامه مقدماتی شما را مشخص کند. به عنوان مثال میتوان از سطح برنامه تحصیل دانمارکی، فعالیت هایی که برای آغاز تحصیل یا کار به آن نیاز دارید، نام برد. هدف این قرارداد این است که شما را هر چه سریع تر به بخش فعالی از جامعه دانمارک تبدیل نماید و تضمین کند که می توانید زندگی خود را تامین کنید.

برنامه جذب در جامعه که شامل برنامه تحصیل دانمارکی می شود، رایگان است ولی حداکثر سه سال ادامه می یابد.

کمک مالی مقدماتی
اگر تحت برنامه مقدماتی قرارگیرید و نتوانید بلافاصله شغلی پیدا کنید یا همسری نداشته باشید که زندگی شما را تامین کند، آن گاه مشمول دریافت کمکهای مالی خاصی می شوید. این کمک مالی، کمک مالی مقدماتی نامیده می شود. برای مطالبه کمک مالی مقدماتی، باید در فعالیت های برنامه مقدماتی شرکت کنید و برای رفتن به بازار کار آماده باشید. آماده بودن برای رفتن به بازار کار، یعنی فعالانه در جستجوی کار باشید و در صورتی که کاری به شما پیشنهاد شد آن را قبول نمایید. در غیر این صورت شهرداری می تواند کمک مالی مقدماتی شما را متوقف کند.
mohajeranweb.com
  • freshteh valipour
  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کانادا

اکسپرس اینتری ۲۰۱۸ (مهاجرت از طریق تخصص )

در ‍‍اول ژانویه ۲۰۱۵، دولت کانادا سیستم مهاجرتی اکسپرس اینتری را در زیر مجموعه دسته اقتصادی  که شامل برنامه مهاجرتی نیروی متخصص فدرال می شد، را اعمال کرد.
دولت فدرال کانادا طرح برنامه های مهاجرت در سال ۲۰۱۸ خود را اعلام کرده است. در سال ۲۰۱۸، دولت قصد دارد ۰۰،۰۰۰ ۳مهاجر برای اقامت دائمی کانادا پذیرش کند که اکثریت آنها از برنامه های مهاجرتی اقتصادی انتخاب می شوند.

سریع ترین راه برای مهاجرت به کانادا به عنوان یک داوطلب از طریق سیستم اکسپرس اینتری جدید است. برنامه مدیریت مهاجرت به طور کامل به صورت آنلاین تکمیل شده است و این روند بسیار مناسب برای نامزدهایی است که واجد شرایط مهاجرت می باشند. اکثر برنامه های کاربردی PR کانادا تحت سیستم اکسپرس در مدت زمان شش ماه یا کمتر پردازش می شود.

در سیستم اکسپرس اینتری،  متقاضیان از بین ۳۴۷ شغل دارای صلاحیت که حداقل امتیاز را کسب کنند می توانند در برنامه اکسپرس اینتری وارد شوند. پروفایل کاندیداها، بر اساس یک برنامه خیلی فشرده امتیاز دهی مورد ارزیابی قرار می گیرد. افرادی که در بالاترین جایگاه قرار بگیرند ، می توانند برای اقامت دائم کانادا دعوت می شوند.  کاندیداهای که این دعوت نامه را دریافت می کنند، باید نهایتا ظرف مدت ۶۰ روز، درخواست اقامت دائم خود را تحویل دهند.

نیروی متخصص فدرال، در واقع کسی است که دارای سطح تحصیلات، تجربه کاری، سن و آگاه به زبان های رسمی کانادا باشد و در برنامه  مهاجرت اکسپرس اینتری پدیرفته شود و بتواند برای اقامت دائم اقدام کند.

برای شرکت در سیستم مهاجرت اکسپرس اینتری کانادا ، شما باید تمام معیارهای اکسپرس اینتری  از جمله الزامات یک یا چند برنامه مهاجرت اقتصادی کانادا را برآورده کنید . اگر شما الزامات اکسپرس اینتری را برآورده نکنید(توجیه اقتصادی نداشته باشید)، شما از طریق سیستم اکسپرس اینتری کانادا پذیرفته نخواهید شد.

۶ فاکتوری که کاندیداها بر اساس آن جهت مهاجرت به کانادا از طریق تخصص مورد ارزیابی قرار می گیرند , محاسبه امتیاز برنامه Express Entry :

فاکتور امتیاز
سطح تحصیلات حداکثر ۲۵ امتیاز
سابقه کار حداکثر ۱۵ امتیاز
دانش زبان انگلیسی و فرانسه حداکثر ۲۸ امتیاز
سن حداکثر ۱۲ امتیاز
پیشنهاد کار حداکثر ۱۰ امتیاز
انطباق پذیری حداکثر ۱۰ امتیاز
جمع ۱۰۰ امتیاز
امتیاز قبولی ۶۷ امتیاز

امتیاز بندی تحصیلات جهت مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

تحصیل در مقاطع مختلف، امتیازات متفاوتی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

تحصیلات امتیاز
دیپلم ۵
مدرک فوق دیپلم یکساله ۱۵
 مدرک فوق دیپلم ۲ ساله ۱۹
مدرک دانشگاهی ۳ ساله یا بیشتر ۲۱
۲ مدرک تحصیلی که یکی مدرک دانشگاهی ۳ ساله یا بیشتر باشد ۲۲
مدرک فوق لیسانس ۲۳
مدرک دکترا ۲۵

سابقه کاری

حداقل سابقه کاری برای کسب امتیاز در این دسته، یکسال می باشد.

سابقه کاری امتیاز
داشتن ۱ سال سابقه در ۱۰ سال گذشته ۹
داشتن ۲ سال سابقه در ۱۰ سال گذشته ۱۱
داشتن ۴ سال سابقه در ۱۰ سال گذشته ۱۳
داشتن ۶ سال و بیشتر سابقه در ۱۰ سال گذشته ۱۵

فاکتورسن

سن امتیاز
۱۸ الی ۳۵ ۱۲
۳۵ تا ۴۷ به ازای هر سال افزایش سن یک امتیاز کسر می گردد.

پیشنهاد شغلی در کانادا

در صورت داشتن پیشنهاد شغلی از کارفرمایی در کانادا ۱۰ امتیاز کسب خواهید کرد.

انطباق پذیری

انطباق ۱پذیری شامل موارد متفرقه ای از طرف خود فرد یا همسر وی می باشد و به افزایش امتیازات شان کمک می کند.

انطباق امتیاز
سطح زبان بالای همسر ۵
سابقه تحصیلات در کانادا ۵
سابقه تحصیلات همسر در کانادا ۵
سابقه کاری در کانادا ۱۰
سابقه کاری همسر در کانادا ۵
داشتن فامیل بزگتر از ۱۸ سال در کانادا ۵

آیا تعداد افرادی که مجاز به دریافت اکسپرس اینتری هستند محدود خواهد بود؟

شمار مهاجران احتمالی که می توانند درخواست های اکسپرس کانادا را ارائه دهند، هیچ محدودیتی وجود ندارد. این احتمالا منجر به  ایجاد طیف گسترده ای از مشاغل، تجربه مورد نیاز برای کارفرمایان و پرداخت مالیات خواهد شد تا از کمبود آنها در بازار کار خودداری شود. این بدان معنی است که این استخر شامل تمام متقاضیان با مهارت و با تجربه با کیفیت بالا خواهد بود . تعداد افرادی که دعوت به درخواست اقامت دائمی داده اند، در معرض برنامه ریزی سالانه مهاجرت قرار می گیرند که مجموعه ای از مقدمات پذیرش برای برنامه اکسپرس اینتری را تعیین می کند.به طور کلی، تقاضای بازار کار، موفقیت متقاضیان را برای برنامه ورود به اکسپرس تعیین می کند.

برای بررسی شرایط خود و کسب اطلاع از میزان صلاحیت تان در سیستم express entry می توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

با تماس با ما و اخذ مشاوره مهاجرتی رایگان از موسسه مهاجرتی ویستا، اخذ اقامت دائم از طریق مهاجرت به کانادا از طریق تخصص دیگر برای شما دشوار نخواهد بود.
mohajeranweb.com

 

 

برچسب ها: , , , , , ,

  • freshteh valipour
  • ۰
  • ۰

مهاجرت به سوئد

تحصیل در سوئد

سوئد کشوری واقع در سمت شمال اروپا است که پایتخت آن استکلهم است . کشور سوئد دارای آب و هوای بسیار سردی است.

در ادامه این مطلب به بررسی وضعیت تحصیلی در کشور سوئد میپردازیم.

موسسه مهاجرتی ویستا آماده ارائه مشاوره تحصیلی به شما در زمینه مهاجرت به کشور سوئد میباشد.

در سال های متوالی بین ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ کشور سوئد مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفت ، به این خاطر که هزینه های دانشگاه ها در این سالها رایگان و یا با هزینه های کم مقدور بود.

منتها  در سال ۲۰۱۱ قوانین مهاجرتی مربوط به کشورسوئد تغییرات بسیاری پیدا کرد. چرا که از ۲۰۱۱ به بعد تحصیل در دانشگاه های سوئد نیازمند پرداخت هزینه شد. حدود این هزینه ها ۱۰ تا ۱۲ هزار یورو در سال میباشد.

تحصیل مقطع لیسانس در سوئد

تحصیل در این مقطع به دو صورت زبان انگلیسی و زبان سوئدی ارائه میگردد. متقاضیان برای اخذ پذیرش در دانشگاه های سوئد الزاما باید مدرک زبان انگلیسی و یا سوئدی به دانشگاه ارائه کنند. دوره تحصیل در مقطع لیسانس ۴ سال به طول می انجامد.

در مقطع لیسانس دانشجویان در کشور سوئد حدود ۱۰ ساعت در هفته اجازه کار دارند.

تحصیل مقطع فوق لیسانس در سوئد

دانشگاه های سوئد در این مقطع همچون مقطع لیسانس به زبان سوئدی یا انگلیسی ارائه میشود. دانشجویان لزوما در زمان اخذ پذیرش دانشگاهی ، مدرک زبان انگلیسی یا سوئدی را ارائه می نمایند. دوره تحصیل در دانشگاه های سوئد در مقطع فوق لیسانس ۲ سال به طول می انجامد.

دانشجویان در این مقطع حدود ۲۰ ساعت در هفته حق کار دارند. که از این طریق میتوانند بیشتر هزینه های زندگی و تحصیل خود را تامین کنند.

تحصیل مقطع دکترا در سوئد

تحصیل در دانشگاه های سوئد به دو صورت بورسیه و یا پرداخت هزینه توسط اشخاص دانشجو ارائه میگردد. با این حال اخذ بورسیه از دانشگاه های سوئد دارای شرایطی است که به مراتب کار سختی است.

داشتن مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد از دانشگاه های معتبر ، تسلط به زبان انگلیسی و داشتن مدرک زبان ، مکاتبه با استاد راهنما جهت پشتیبانی از تز دکترا ، و در نهایت داشتن مقالات بین المللی و یا تالیف کتاب ، از جمله مدارک و شرایط لازم برای اخذ بورسیه تحصیلی میباشد.

دانشجویان دکترا میتوانند حدود ۳۰ ساعت در هفته کار کنند و بین ۸ تا ۱۰ یورو به ازای هر ساعت هزینه دریافت کنند.

هزینه های زندگی در سوئد

در کشور سوئد مالیات بسیار بالایی از افراد اخذ میشود. به عبارتی هزینه های زندگی در این کشور به مراتب بیشتر از کشور های دیگر میباشد. این هزینه شامل مسکن، غذا، رفت و آمد، بیمه و …. میباشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه مهاجرتی ویستا تماس بگیرید یا به صفحه تماس با ما رفته و یا فرم ارزیابی امتیاز مهاجرت را برای ما تکمیل کنید.
mohajeranweb.com

 
  • freshteh valipour
  • ۰
  • ۰

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کاری

مهاجرت به استرالیا از طریق کار:

کشور استرالیا با سیاست جذب نیروی کار متخصص وماهر شرایط رو برای متقاضیان هموارکرده .دریافت اقامت از طریق کار و حرفه یکی از محبوب ترین روش مهاجرت به استرالیا بین ایرانیان می باشد. ویزاهای مربوط به مهاجرت کاری شامل ویزای ۱۸۹-۱۹۰-۴۸۹ می باشد .در ابتدا متقاضی باید دارای شغلی باشد که در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا وجود دارد.
سیستم گزینش متقاضیان براساس امتیاز است که حداقل امتیاز برای دریافت ویزا ۶۰ می باشد.نحوه ی محاسبه امتیاز براساس پارامترهای گوناگونی نظیر سن , مدرک زبان , مدرک تحصیلی , سوابق کاری خارج از استرالیا , امتیاز همسر , اسپانسرشیپ ایالتی , آزمون ناتی و تحصیل در استرالیا می باشد.

سن :

اولین شرط برای اقدام به مهاجرت کاری داشتن حداکثر ۴۵ سال سن میباشد و حداکثر امتیاز به افراد بین ۲۵ تا ۳۳ سال میرسد. جدول امتیاز بندی سن به شرح زیر می باشد.
۱۸ تا ۲۵ سال – ۲۵ امتیاز
۲۵ تا ۳۳ سال – ۳۰ امتیاز
۳۳ تا ۴۰ سال – ۲۵ امتیاز
۴۰ تا ۴۵ سال – ۱۵ امتیاز

مدرک زبان :

دارا بودن حداقل نمره آیلتس ۶ در تمامی مهارت ها و کسب حداقل نمره ۷ در امتحان آیلتس برای مهاجرت به استرالیا ۱۰ امتیاز و حداقل نمره ۸ در تمامی مهارت ها در این امتحان، ۲۰ امتیاز به امتیازات متقاضی می افزاید.همچنین شخص با دارا بودن دیگر مدارک زبان مانند پی تی ای و تافل و… می تواند با مراجعه به اداره مهاجرت استرالیا اقدام نمایید.

مدرک تحصیلی :

دارا بودن مدرک فوق دیپلک ۱۰ امتیاز، کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۵ امتیاز و دکترا ۲۰ امتیاز برای متقاضیان امتیاز کسب خواهد کرد.
شخص متقاضی باید دارای تحصیلات مرتبط به شغلش باشد زیرا امکان اقدام برای ویزای مهارت استرالیا بدون داشتن تحصیلات مرتبط وجود ندارد. تنها یک استثنا برای رشته کامپیوتر وجود دارد که با شرایطی امکان جایگزینی سابقه کار با مدرک تحصیلی برای آن وجود دارد.
توجه داشته باشید که شیوه محاسبه و ارزشیابی مدارک متقاضیان ایرانی براساس توصیه وزارت آموزش استرالیا صورت می گیر و این وزارتخانه، موسسات آموزش و دانشگاه ها داخل ایران را به دو دسته ی درجه اول و درجه دوم تقسیم کرده است.
نحوه یمحاسبه امتیاز به این صورت می باشد که اگر دانشگاه درجه اول باشد ارزش مدرک مطابق با ارزش مدارک اخذ شده در دانشگاههای استرالیا می باشد.
به عنوان مثال ، در این درجه بندی دانشگاه آزاد تهران جزء دانشگاه های درجه اول می باشد در نتیجه متقاضی که دارای مدرک از این دانشگاه می باشد امتیاز کامل مدرک کارشناسی را کسب می کند..
و همچنین مدارکی که از دانشگاه های درجه دوم اخذ شده باشد ارزش پایین تری دارند به عنوان مثال مدرک کارشناسی دانشگاه آزاد قزوین امتیازی معادل فوق دیپلم کسب می کند.
سابقه کاری در خارج از استرالیا:
طبق جدول زیر در صورت داشتن سابقه ی کاری مرتبط با رشته ی تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا تا ۱۵ امتیاز به متقاضیات کمک می شود.
سابقه کار در ۱۰ سال قبل از اقدام:
حداقل ۳ سال – ۵ امتیاز
حداقل ۵ سال -۱۰ امتیاز
حداقل ۸ سال -۱۵ امتیاز

برای تایید سوابق کار نیازی به لیست سوابق بیمه نمی باشد ،ارائه مدارکی مانند فیش حقوقی ،گواهی اشتغال به کار،قرارداد و… برای کسب امتیاز مورد تایید می باشد.
مهاجرت به استرالیا برای برخی مشاغل مانند حسابداران و مهندسین بدون سابقه کار نیز امکانپذیر می باشد اما به شرط آنکه جمع امتیازات دریافتی به حد نصاب رسیده باشد همچنین امکان جبران کمبود امتیازسابقه کار از طریق سایر فاکتور ها مانند امتیاز همسر، نمره زبان و.. نیز برای این دسته از مشاغل وجود دارد.
این درصورتی است که متقاضیات مهاجرت به استرالیا از طریق مشاغلی مانند تکنسین عمران و برق کار حتی با اخذ امتیاز مطلوب بدون سابقه کاری مرتبط امکان مهاجرت ندارند.

امتیاز همسر:

یکی دیگر از راه های کسب امتیاز برای مهاجرت از طریق مشاغل این است که همسر شخص متقاضی دارای یکی از مشاغل موجود در لیست MLTSSL باشد و همچنین حداقل نمره ۶ مهارتهای آیلتس را کسب نمایید، ۵ امتیاز به مجموع امتیازات متقاضی تعلق می گیرد.
اسپانسرشیپ ایالتی:
برای ویزاهای مهارت ۱۹۰ و ۴۸۹، اخذ اسپانسرشیپ ایالتی به ترتیب ۵ و ۱۰ امتیاز به متقاضی کمک خواهند کرد.

برچسب ها: , 

  • freshteh valipour
  • ۰
  • ۰

الزامات ویزای 189

الزامات کلیدی ویزای زیر مجموعه ۱۸۹

برای درخواست این ویزا متقاضی باید:

۱٫ یکی از مشاغلی که در فهرست مشاغل مهارتی استرالیا آمده است را انتخاب کند.
۲٫ نمره حداقل ۶۰ امتیاز بر اساس مشخصات فردی خود، یعنی سن، کیفیت کار، تجربه، مهارت زبان انگلیسی و سایر اجزاء در صورت لزوم کسب کند.
۳٫ کمتر از ۵۰ سال داشته باشد.
۴٫ ارزیابی مهارت های وی از سوی مقام ارزیابی مثبت تلقی شده باشد.
۵٫ باید نمره مناسب آیلتس را برای اثبات مهارت انگلیسی بدست آورده باشد.
۶٫ EOI را ارسال کرده باشد.
۷٫ گواهینامه معتبر سلامت را دریافت کرده باشد.

مزایای ویزا :
این ویزا به شما و خانواده شما اجازه می دهد تا:
۱٫ به طور نامحدود در استرالیا زندگی و کار کنید.
۲٫ به صورت تمام وقت در استرالیا در هر درجه تحصیلی اعم از مدرسه، کارشناسی ، کارشناسی ارشد یا تحصیلات عالیه در کلیه ی سطوح آموزش ببینید.
۳٫ امکانات بهداشتی و یارانه ی خدمات درمانی دریافت کنید.
۴٫ از مزایا و پرداخت های اجتماعی خاص بهره مند شوید.
۵٫ پس از گذراندن زمان مشخص در استرالیا، برای شهروندی استرالیا درخواست دهید.
۶٫ از یک عضو خانواده برای اقامت دائم یا موقت در استرالیا حمایت کنید.
هزینه اقامت در زیر کلاس ۱۸۹:
• ویزای مستقل (زیر کلاس ۱۸۹) – ۳۶۷۰ دلار (متقاضی اصلی)
• متقاضی وابسته با سن ۱۸ و بالاتر – ۱۸۳۵ دلار
هزینه های متقاضی کمتر از سن ۱۸ ، ۹۲۰ دلار است.

هزینه های اضافی :
• بررسی پزشکی: مستقیما به پزشک انجام معاینه پزشکی پرداخت می شود.
• بررسی پلیس: به مقامات مربوطه در کشور هایی که در آن بیش از شش ماه در سال زندگی کرده اید، پرداخت می شود.
صدور گواهینامه / ترجمه اسناد: بسته به نوع گواهینامه و تعداد نسخه هایی که باید تایید شوند، باید هزینه پرداخت کنید.

برای کار در استرالیا ابتدا باید بدانید که معیارهای واجد شرایط بودن و حقوق کارگران خارجی برای کار در استرالیا چیست؟ و بیشتر به دنبال چه کاری در استرالیا هستید؟ به این منظور باید درباره ANZSCO و طبقه بندی مشاغل در استرالیا بیشتر مطالعه کنید.
اگر ویزای مستقل زیر مجموعه ی ۱۸۹ را درخواست می کنید، موسسه مهاجرتی ویستا می تواند مشاور و راهنمای مورد اعتماد شما باشد. ما یک تیم از کارشناسان خبره برای مهاجرت به استرالیا داریم که دانش کاملی از تمامی زیرمجموعه های ویزا و سیستم مهاجرت استرالیا دارند.

  • freshteh valipour