مهاجرت

اطلاعاتی در موردمهاجرت به کشور های مهاجر پذیر

مهاجرت

اطلاعاتی در موردمهاجرت به کشور های مهاجر پذیر

  • ۰
  • ۰

خدماتی که موسسه مهاجرتی ماهبد پرواز جهت اخذ ویزای شینگن فوری انجام میدهد:

1- گرفتن وقت از سفارت کشوری که قصد سفر به آن را دارید و عضو شینگن می باشد

2- رزرو بلیط

3- رزرو هتل

4- بیمه

5 راهنمایی جهت پر کردن فرم سفارت

6- مشاوره کاملا رایگان

در صورت ریجکت شدن ویزا , تمام هزینه های پرداخت شده مسترد میشود.به خاطر داشته باشید که اخذ ویزای شینگن فوری بدون ضمانت می باشد و موسسه مهاجرتی ماهبد پرواز تا 90% در این زمینه موفقیت داشته است.

انواع ویزای شینگن

با توجه به ماهیت / هدف سفر، انواع مختلفی از یک ویزای شینگن صادر شده توسط سفارت / کنسولگری تعیین شده وجود دارد.

1. ویزای عادی شینگن (usv  ) 
با داشتن ویزای عادی شینگن می توانید به کشورهای عضور شینگن به مدت 90 روز در هر شش ماه سفر کنید و شروع تاریخ به محض ورود به یکی از این کشورها می باشد، ویزای اتحادیه شینگن نیز به چند دسته A, B ,Cتقسیم می شود.

2. ویزای اعتباری منطقه محدود (LTV)
این نوع ویزا به شما اجازه می دهد تا تنها در کشوری که شینگن را برای شما صادر کرده است یا در برخی موارد  در کشورهایی که به طور خاص در هنگام درخواست ویزا ذکر شده است سفر کنید. جدا از این کشورهای شینگن، این ویزای خاص برای هر کشور دیگر شینگن که پیش از آن مشخص نشده است، معتبر نیست.

3. ویزای (NV)
ویزای ملی یا ویزای نوع D برای افراد خاصی جهت تحصیل، کار یا اقامت دائم و هدف خاصی  در یکی از کشورهای شینگن اعطا می شوند ، ویزای ملی می تواند یک بار ورود با چند بار ورود باشد و برای افرادی که برای مدت مشخصی در کشور عضو شینگن ساکن هستند صادر می شود و بعد از تمام شدن مدت اعتبار ویزا باید کشور را ترک کنند.با داشتن ویزای چند بار ورود نوع D، بدون نیاز به اخذ ویزای دیگری می‌توان به‌ تمامی کشورهای ناحیه‌ شینگن بدون محدودیت سفر کرد.

http://mahbodparvaz.co
  • ۹۷/۰۷/۲۳
  • freshteh valipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی