مهاجرت

اطلاعاتی در موردمهاجرت به کشور های مهاجر پذیر

مهاجرت

اطلاعاتی در موردمهاجرت به کشور های مهاجر پذیر

  • ۰
  • ۰

شهر آدلاید

ین جزیره در سال ۱۶۲۷ توسط دریانوردان هلندی مشاهده شد اما تا دو قرن بعد مورد توجه قرار نگرفت. در سال ۱۸۳۴ دولت بریتانیا قانونی تصویب کرد که بموجب آن استرالیای جنوبی به عنوان ایالتی مستقل شناخته شد و کم کم ساکنان آزاد (و نه محکومین) به آنجا رفته و شهر آدلاید را پایه گذاری کردند . شهر آدلاید مرکز ایالت استرالیای جنوبی و پنجمین شهر پر جمعیت استرالیا می باشد. آدلاید در شمال شبه جزیره فلوریو، در دشت آدلاید و در بین خلیج سنت وینسنت و رشته کوه کم ارتفاع لافتی که شهر را احاطه نموده است، قرار گرفته و به ساکنان آن Adelaidean گفته می شود.

این ایالت با تمام ایالت های استرالیا غیر از تاسمانی مرز مشترک دارد و از جنوب به اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب به ایالتاسترالیای غربی، از شمال به سرزمین شمالی، از شمال شرق به کوئینزلند و از شرق به ایالت ویکتوریا و ولز جنوبی جدیدمحدود است.

آدلاید در میان شهرهای استرالیا دارای تمیز ترین و پاکیزه ترین آب و هوا بوده و میزان آلودگی در این شهر در حدود صفر می باشد. از اواسط قرن ۱۹ میلادی، آدلاید با نام «شهر کلیساها» شناخته می شود.

https://www.studentvisa.ir

  • ۹۷/۱۰/۱۹
  • freshteh valipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی