مهاجرت

اطلاعاتی در موردمهاجرت به کشور های مهاجر پذیر

مهاجرت

اطلاعاتی در موردمهاجرت به کشور های مهاجر پذیر

  • ۰
  • ۰

دانشگاه فدرال کازان یکی از قدیمی ترین دانشگاه های روسیه است که بیش از 200 سال پیش تأسیس شده است. این دانشگاه، مرکز اصلی آموزش در جمهوری تاتارستان می باشد و از سال 2009 میلادی از عنوان دانشگاه دولتی به دانشگاه فدرال ارتقاء یافته است.

جایگاه علمی دانشگاه فدرال قازان

– مقام 551- 600 مقام در رتبه بندی QS

– مقام 301-350 در رتبه بندی THE

– دارای بیش از 3200 هیئت علمی

– دارای 47 هزار دانشجو

– دارای300 رشته تخصصی لیسانس، کارشناسی، فوق لیسانس و دکترا

این دانشگاه همانند سایر دانشگاه های علمی در سراسر جهان، برای رشته های ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی و زبان شناسی اهمیت خاصی قائل است. امروزه رشته های اولویتدار پژوهشهای علمی دانشگاه فدرال قازان، شامل دستاوردها در فارماکولوژی، زیست پزشکی، زمین شناسی، شیمی، فیزیک، نفت و گاز، فناوری نانو و فناوریهای اطلاعات است. همچنین در زمینه هایی از جمله روانشناسی و فرهنگ شناسی، علوم انسانی، آموزش و پرورش و حوزه های میان رشته ای فعالیت می نماید.

دانشگاه فدرال قازان یک مرکز تحقیقاتی پیشرو ملی است که در آن 33 آزمایشگاه مدرن و مجهز با آخرین فناوریها فعالیت می کنند. در این دانشگاه پژوهش در زمینه اقتصاد، آروماتیک و ترکیب برق، رادیوفیزیک کاربردی و مدل سازی ریاضی انجام می شود. تجهیزات منحصر بفرد برای آزمایشگاه های تحقیقاتی جدید در شیمی، فیزیک، زیست شناسی، زیست پزشکی و محیط زیست و زمین شناسی تهیه شده است.

این دانشگاه از سال 1977دانشجویان خارجی را می پذیرد. تعداد کل دانشجویان خارجی هم اکنون 3200 نفر است.

دانشگاه فدرال قازان دارای 17 مؤسسه، 3 آموزشگاه عالی و 3 شعبه در نزدیکترین شهرستانهای اطراف قازان است که به آموزش متخصصان در زمینه های گوناگون در رشته های زیر انجام می پردازد:

  • ۹۷/۱۰/۲۳
  • freshteh valipour

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی